Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 2. maaliskuuta 2017

Pieniä isoja muutoksia

Vihdoin olen aloittanut syömään kunnon aamupalan!en ole ollut aamuvirkeä ja olen aikaisemmin juonut kahvia vain,mutta nyt olen herännyt aamulla aikaisemmin ja syönyt kunnon aamupalan.Ja totta se on.Koko päivä tuntuu erilaiselta!ei vireystilan vaihteluja ja olo tuntuu hyvältä koko päivän ihan iltaan asti.Lisäksi olen päättänyt vaihtaa tavallisen sokerin intiaanisokeriin,jonka ostin Ruohonjuuresta ja suolan Herbamareen,joka sisältää yrttejä eikä natriumiglutamaattia.Pieniä muutoksia mutta minulle suuria.Olen sokerin ja suolan suurkuluttaja,ja uskon että minulle toimii parhaiten pienet muutokset,jota lähden pikkuhiljaa lisäämään.
Samalla toimi liikunnan kanssa.Aluksi tuntui vaikealta löytää itselle sopiva liikuntamuoto,sitten löytyi yksi ja sen jälkeen toinen.Ja siitä se lähti,ja nyt ohjaan päivittäin liikuntaa 3-6 ryhmälle.Liikunnanohjaus on tuonut minulle kiinnostuksen myös tehdä jotain  ruokatottumuksille.Ja tästä se lähtee.Ne pienet muutokset mutta silti niin isot.
Suosittelen miettimään mitä pieniä isoja muutoksia sinä voisit tehdä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti